• 1389-07-26 05:19:00
  • کد مطلب : 3306
کارگاه های آموزشی روزنامه‌نگاری آنلاین، روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای، مبانی عکاسی و فتوژورنالیسم

مرکز آموزش همشهری کارگاه های روزنامه‌نگاری آنلاین، روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای، مبانی عکاسی و فتوژورنالیسم برگزار می کند.

 

با توجه به تحول عمیقی که توسعه فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات در عرصه های گوناگون روزنامه نگاری ایجاد کرده است و ضرورت آشنایی روزنامه نگاران و مشاغل مرتبط با آن و علاقه مندان با مهارت های تازه، مرکز آموزش و پژوهش همشهری چهار کارگاه آموزشی روزنامه‌نگاری آنلاین، روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای ، مبانی عکاسی و فتوژورنالیسم را برگزار می کند.

***

ویژگی های کارگاه ها:

  • هر کارگاه با حضور حداکثر 12 نفر تشکیل می شود.
  • برای هر یک از کارگاه ها 10 جلسه 3 ساعته در نظر گرفته شده است.
  • مباحث به صورت عملی ارائه خواهد شد.
  • به کسانی که در آزمون پایانی کارگاه موفق شوند گواهینامه معتبر مرکز آموزش و پژوهش همشهری اعطا خواهد شد.

  

هزینه:

- هزینه ثبت نام برای هر یک از کارگاه‌ها برای روزنامه نگاران و دانشجویان علوم ارتباطات 800 هزار ریال و برای داوطلبان آزاد یک میلیون و 500 هزار ریال است.

ثبت نام:

      علاقه مندان به شرکت در هر یک از کارگاه های آموزشی‌ «روزنامه‌نگاری آنلاین» ، «روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای» ،«مبانی عکاسی» و «فتوژورنالیسم» می‌توانند فرم ثبت نام را پس از تکمیل همراه با سند وایز شهریه به شماره حساب1754977644 جام ملت  به نام شرکت همشهری  به شماره‌ دورنگار  22042806  و یا به نشانی پست الکترونیک  info@hamshahritraining.ir  و یا به آدرس مرکز آموزش و پژوهش موسسه همشهری به نام واحد 'آموزش' به نشانی تهران، خیابان آفریقا، بلوار گلشهر،‌ ساختمان آی تک (پلاک 13)، طبقه چهارم ارسال کنید. خواهشمند است مشخصات پرداخت کننده، نام بانک و کد بانکی مبدا به صورت خوانا در فیش بانکی قید شود.

 

- شماره تماس جهت دریافت اطلاعات بیشتر: 22021116