- مدرسه همشهری
- 1397-02-22 06:58:00
- کد مطلب : 3977
استادان این دورهها تجربههای جهانی و ایرانی مدیریت روابطعمومی را در هم میآمیزند و سعی میکنند مهمترین نکات مرتبط با فضای واقعی روابطعمومی را برای علاقهمندان مرور میکنند.
استادان این دورهها تجربههای جهانی و ایرانی مدیریت روابطعمومی را در هم میآمیزند و سعی میکنند مهمترین نکات مرتبط با فضای واقعی روابطعمومی را برای علاقهمندان مرور میکنند.
معرفی اساتید این دوره به شرح زیر است:
استاد علیاکبر قاضیزاده: (تولید محتوای مناسب برای رسانهها)
روزنامهنگار، بیش از 4 دهه تجربه روزنامهنگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، استاد گزارشنویسی، نویسنده و مترجم کتابهای تخصصی فراوان در حوزه روزنامهنگاری و نویسندگی.
استاد فریدون صدیقی: (سوژهیابی و خلق شبهرویداد در روابطعمومی)
روزنامهنگار، بیش از 4 دهه تجربه روزنامهنگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، استاد مصاحبه، خلق سوژه، مقاله و نقدنویسی.
دکتر یونس شکرخواه: (روابطعمومی و راهبرد رسانهای)
دکتر یونس شکرخواه، 4 دهه تجربه روزنامهنگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، آغازگر روزنامهنگاری آنلاین در ایران، استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و سردبیر همشهریآنلاین.
دکتر حسن نمکدوست تهرانی: (مقابله با اخبار جعلی در روابطعمومی)
روزنامهنگار، 4 دهه تجربه روزنامهنگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، مدرس روزنامهنگاری و ارتباطات، مدیر آموزش و پژوهش همشهری.
علی شاکر: (مقابله با اخبار جعلی در روابطعموی)
روزنامهنگار، دانشجوی دکتری در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی. عضو مرکز آموزش و پژوهش همشهری.
رضا گنجوی: (روابطعمومی یک برند قدرتمند)
عضو بنیاد ملی نخبگان، مدرس بازاریابی و برندینگ، مدیر و مجری تدوین و اجرای راهبر شرکتهای اسنوا، تاژ، ظریف مصور، سپاهان باطری و برند شهرهای اصفهان و زنجان، مشاور تعیین و اجرای مدل ارزیابی برندهای ایران و تدوین سند راهبردی توسعه برند در کشور از سال 1394.
حمیدرضاحسینی: (شناخت یک چند رسانهای (مالتیمدیای) خوب )
کارشناس ارشد تاریخ، نویسنده، سردبیر و تهیه کننده رادیو ایران، رادیو فرهنگ و رادیو گفت و گو و خبرنگار و دبیر فرهنگی در روزنامه ها و خبرگزاریهای گوناگون، مدرس روزنامهنگاریچندرسانهای در دانشکده خبر و در مرکز آموزش و پژوهش همشهری
حسن ظهوری: (شناخت یک چند رسانهای (مالتیمدیای) خوب )
فارغالتحصیل کارگردانی سینما و رونامهنگار سرشناس حوزه میراث فرهنگی، دبیر گروه چندرسانهای سایت تحلیلی خبری عصر ایران، مدرس روزنامهنگاری چندرسانهای در مرکز آموزش و پژوهش همشهری.
مهدی فریمانی: (روابطعمومی در دنیای وب 3)
فارغ التحصیل MBA از دانشگاه صنعتی شریف، مشاور و مدرس توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری.
جواد افتاده: (تولید محتوای دیجیتال برای روابطعمومی)
مدیر روابطعمومی و بازاریابی دیجیتال شاتل موبایل، نویسنده کتابهای «رسانههای اجتماعی» و «تحلیل شبکههای اجتماعی».
میلاد شکرخواه: (ویژگیهای یک اپلیکیشن خوب)
دانشجوی دکتری مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، برنامه نویس و توسعه دهنده و ارائهدهنده مشاوره در زمینه اپلیکیشنهای مویایل.
الهه پرسون: ( کاربرد فن بیان در روابطعمومی)
گوینده و مجری برنامههای مختلف رادیو و تلویزیون، مجری برتر کشور در سال 1397، مدرس فن بیان در مرکز آموزش و پژوهش همشهری.
***
چگونگی برگزاری کارگاهها:
هر کارگاه به مدت 4 ساعت است که روزهای چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 12:30 برگزار خواهد شد.
هزینه ثبت نام هر کارگاه:
- کارشناسان روابطعموی: 150 هزار تومان
- دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی: 120 هزار تومان
- ارائه گواهینامه مرکز آموزش و پژوهش همشهری بعد از اتمام هر کارگاه
- علاقمندان میتوانند برای ثبت نام با شماره 23023259 و 23023151 تماس بگیرند.
- تماس از 9 الی 15
- نشانی: خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارکوی، کوچه تورج، پلاک 14، موسسه همشهری، مرکز آموزش و پژوهش