5 مسیر هوش مصنوعی برای تغییر در روابطعمومی
در این مقاله، 5 مسیر طرح شده که هوش مصنوعی از طریق آنها، حوزه روابطعمومی را متحول کرده است. روش اول تاثیرگذاری هوش مصنوعی بر روابطعمومی دربارهی شناسایی تعدادی بیشتری از اینفلوئنسرهای (تاثیرگذاران فضای مجازی) واجد شرایط یک شرکت برای اثرگذاری بهتر در کارزارهای تبلیغاتی آنلاین است. روش دوم بر امکانات هوش مصنوعی برای تسهیل شناسایی مخاطبان هدف تمرکز دارد. در روش سوم، هوش مصنوعی تعامل بهتر با همراهان دیجیتال را با فعال کردن برچسبگذاریها (تگگذاریها) و فراگیر کردن آنها انجام میدهد. روش چهارم، در خصوص تجزیه و تحلیل پیشرفته احساسات است. در نهایت در روش پنجم، تضمین شفافیت کاری میان عوامل کاری روابطعمومی را فراهم میکند. در بیشتر این روشها نرمافزارهای مرتبط مهم و معروف هم معرفی شدهاند.