اکولوژی سازمان رسانه‌ای

هانزون کراننبرگ، آنلیز هگنبرگ، ترجمه: سرور قاضی‌زاده هاشمی
اکولوژی سازمان رسانه‌ای
مدیریت رسانه

اکولوژی سازمان رسانه‌ای

هانزون کراننبرگ، آنلیز هگنبرگ، ترجمه: سرور قاضی‌زاده هاشمی
مروری بر کتاب همگرایی رسانه‌ای
مدیریت رسانه

مروری بر کتاب همگرایی رسانه‌ای

دکتر سمیه لبافی، مدرس دانشگاه تهران
10 تحول در آینده‌ صنعت رسانه
مدیریت رسانه

10 تحول در آینده‌ صنعت رسانه

10 ملاحظه فنی درباره 5 سال آینده صنعت رسانه
دستورالعمل استفاده از شبکه‌های اجتماعی در کار خبری
مدیریت رسانه

دستورالعمل استفاده از شبکه‌های اجتماعی در کار خبری

مایکل اپن هافن و لین دینن، ترجمه: سرور قاضی‌زاده هاشمی- بخش پایانی
چرا مدیران علاقه ای به مدیریت رسانه ندارند
مدیریت رسانه

چرا مدیران علاقه ای به مدیریت رسانه ندارند

لوسی کنگ، مدرسه تجاری بین المللی جانکوپینگ، سوئد، ترجمه: سرور قاضی‌زاده هاشمی
مروری بر کتاب "تعهد کارکنان در مدیریت رسانه"
مدیریت رسانه

مروری بر کتاب "تعهد کارکنان در مدیریت رسانه"

مطالعه کتاب " تعهد کارکنان در مدیریت رسانه " از گرجیاس، برای همه کسانی که در حوزه رفتار سازمانی در سازمان های رسانه ای چه به صورت نظری و چه به صورت عملی درگیر هستند، خصوصا دانشجویان مفید و مناسب است

اخلاق و سیاست رسانه
مدیریت رسانه

اخلاق و سیاست رسانه

روزنامه‌نگاری حرفه شریفی است، اگرچه دقیقاً بسیاری از همان کسانی که باید پشتیبانِ آن باشند، منجمله حرفه‌ای‌های خودِ این رشته، شرافتِ آن را خدشه دار کرده­اند. دولت‌های برخوردار از تمایلاتِ ایدئولوژیک، اگر عامدانه درحق آن جفا نکنند، در صددِ سانسور و کنترلِ آن بر­می‌آیند،

مدیریت رسانه مسئله داغ آینده
مدیریت رسانه

مدیریت رسانه مسئله داغ آینده

مدیریت رسانه مسئله‌ی داغی است که بر چگونگی شکل‌گیری این زمینه در سال‌های آینده تاثیر خواهد داشت. امید من این است که بحث در این زمینه موجب تحریک فکر شخصی شما در مورد چگونگی تعریف مدیریت رسانه در قرن بیست و یکم شود، دورانی که با تغییر و تحولات سریع همراه است.

مروری بر کتاب مدیریت شرکت‌های رسانه‌ای و صنایع وابسته
مدیریت رسانه

مروری بر کتاب مدیریت شرکت‌های رسانه‌ای و صنایع وابسته

دکتر سمیه لبافی- دکترای مدیریت رسانه، مدرس دانشگاه تهران

پربیننده ترین مطالب

مدیریت رسانه

مدیریت رسانه مسئله داغ آینده

مدیریت رسانه مسئله‌ی داغی است که بر چگونگی شکل‌گیری این زمینه در سال‌های آینده تاثیر خواهد داشت. امید من این است که بحث در این زمینه موجب تحریک فکر شخصی شما در مورد چگونگی تعریف مدیریت رسانه در قرن بیست و یکم شود، دورانی که با تغییر و تحولات سریع همراه است.

مدیریت رسانه

اخلاق و سیاست رسانه

روزنامه‌نگاری حرفه شریفی است، اگرچه دقیقاً بسیاری از همان کسانی که باید پشتیبانِ آن باشند، منجمله حرفه‌ای‌های خودِ این رشته، شرافتِ آن را خدشه دار کرده­اند. دولت‌های برخوردار از تمایلاتِ ایدئولوژیک، اگر عامدانه درحق آن جفا نکنند، در صددِ سانسور و کنترلِ آن بر­می‌آیند،

مدیریت رسانه

مروری بر کتاب "تعهد کارکنان در مدیریت رسانه"

مطالعه کتاب " تعهد کارکنان در مدیریت رسانه " از گرجیاس، برای همه کسانی که در حوزه رفتار سازمانی در سازمان های رسانه ای چه به صورت نظری و چه به صورت عملی درگیر هستند، خصوصا دانشجویان مفید و مناسب است

مدیریت رسانه

دستورالعمل استفاده از شبکه‌های اجتماعی در کار خبری

مایکل اپن هافن و لین دینن، ترجمه: سرور قاضی‌زاده هاشمی- بخش پایانی
مدیریت رسانه

مروری بر کتاب مدیریت شرکت‌های رسانه‌ای و صنایع وابسته

دکتر سمیه لبافی- دکترای مدیریت رسانه، مدرس دانشگاه تهران
مدیریت رسانه

باید از انزوای رسانه‌ای خارج شویم

گفت‌وگو با امیر عباس تقی پور

آخرین مطالب

مدیریت رسانه

اکولوژی سازمان رسانه‌ای

هانزون کراننبرگ، آنلیز هگنبرگ، ترجمه: سرور قاضی‌زاده هاشمی
مدیریت رسانه

مروری بر کتاب همگرایی رسانه‌ای

دکتر سمیه لبافی، مدرس دانشگاه تهران
مدیریت رسانه

10 تحول در آینده‌ صنعت رسانه

10 ملاحظه فنی درباره 5 سال آینده صنعت رسانه
مدیریت رسانه

دستورالعمل استفاده از شبکه‌های اجتماعی در کار خبری

مایکل اپن هافن و لین دینن، ترجمه: سرور قاضی‌زاده هاشمی- بخش پایانی
مدیریت رسانه

چرا مدیران علاقه ای به مدیریت رسانه ندارند

لوسی کنگ، مدرسه تجاری بین المللی جانکوپینگ، سوئد، ترجمه: سرور قاضی‌زاده هاشمی
مدیریت رسانه

مروری بر کتاب "تعهد کارکنان در مدیریت رسانه"

مطالعه کتاب " تعهد کارکنان در مدیریت رسانه " از گرجیاس، برای همه کسانی که در حوزه رفتار سازمانی در سازمان های رسانه ای چه به صورت نظری و چه به صورت عملی درگیر هستند، خصوصا دانشجویان مفید و مناسب است